مقالات تخصصی شبکه و فناوری اطلاعات (شرکت داناپرداز)

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها، ITIL,، نرم افزار help desk، مدیریت اکتیو دایرکتوری

مقالات تخصصی شبکه و فناوری اطلاعات (شرکت داناپرداز)

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها، ITIL,، نرم افزار help desk، مدیریت اکتیو دایرکتوری

پورتال کاربران در زیر سیستم Help Desk

به طور معمول بخش قابل توجهی از تماس های کاربران با واحد فناوری اطلاعات سازمان، به دو موضوع پیگیری وضعیت درخواست های قبلی و نیز پرسیدن سوالاتی متداول اختصاص دارد، و این موارد زمان زیادی از وقت کارشناسان واحد IT را اشغال می کند، لذا به کارگیری نرم افزار های مدیریت خدمات مانند زیر سیستم Help Desk ، می تواند بخش قابل توجهی از تماس ها با بخش پشتیبانی یا واحد فناوری اطلاعات را کاهش دهد.

امکانات موجود در پورتال کاربران دانا، کمک شایانی به ارتقاء سطح خدمات و مدیریت رسیدگی به درخواست ها و رویداد ها می کند، در زیر به برخی از این امکانات اشاره می شود:

ثبت درخواست ها و مشکلات

کاربران و مشتریان با ورود به پورتال می توانند به آسانی درخواست ها و مشکلات خود را ثبت کنند. با استفاده از مکانیسمی با عنوان مدیریت الگوی درخواست ها شما می توانید فرم ثبت درخواست را طبق نیاز خود طراحی کنید تا کاربران فقط داده های مورد نظر شما را وارد کنند.

  • requestform 2
  • requestform

مشاهده وضعیت درخواست های قبلی

امکان مشاهده و پیگیری وضعیت درخواست ها در پورتال دانا، حجم قابل توجهی از تماس های پیگیری کاربران و مشتریان را کاهش می دهد، در پورتال دانا هر کاربر می تواند در قالب پنل های آماری در داشبورد و یا گزارش ها، آخرین وضعیت درخواست های خود را مشاهده کند و یادداشت ها و نتایج ثبت شده توسط کارشناسان واحد فناوری اطلاعات را مشاهده کند. شما می توانید سطح دسترسی هر کاربر را برای مشاهده درخواست ها تعیین کنید، برای مثال مدیر یک واحد می تواند درخواست های همه پرسنل واحد خود را ببیند ولی هر کاربر فقط می تواند درخواست هایی که خود ثبت کرده است را ببیند


ادامه مطلب در   پورتال کاربران در زیر سیستم Help Desk   مطالعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.