زیر سیستم Help Desk دانا (DANA Help Desk Software) یکی از ماژولهای اصلی نرم افزار جامع مدیریت خدمات فناوری اطلاعات دانا میباشد. این سیستم با توجه به استاندارد ITIL و بکارگیری بهترین روشها، شما را در پیاده سازی فرآیندهای صحیح در جهت رسیدگی به موقع و با کیفیت به درخواستها و رویداد ها یاری میرساند.
با استفاده از نرم افزار Help Desk دانا، مدیران واحد فناوری اطلاعات در سازمانها و همچنین مدیران بخش پشتیبانی شرکتها به آسانی و در هر لحظه می توانند وضعیت و کیفیت رسیدگی به درخواستها و رویداد ها را مشاهده کرده و از ارائه خدمات سطح بالا به کاربران و مشتریان اطمینان حاصل کنند.
چه سازمان ها و شرکت هایی به نرم افزار دانا نیاز دارند؟
به طور کلی می توان گفت نرم افزار دانا به نیاز دو گروه از شرکت ها و سازمان ها پاسخ می دهد:
شرکت ها و سازمان هایی که دارای شبکه و یا دیتاسنتر متوسط و بزرگ هستند.مدیران فناوری اطلاعات و راهبران شبکه در این سازمان ها ، نیاز به راه کاری پیشرفته و جامع برای مدیریت فناوری اطلاعات دارند، لذا نرم افزار مدیریت فناوری اطلاعات دانا به این افراد کمک می کند تا به روشی استاندارد (ITIL) و بصورت یکپارچه فرآیند ها و خدمات فناوری اطلاعات را مدیریت کنند.
برای مطالعهی ادامهی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:
مقالهی راهنمای گام به گام راه اندازی نرم افزار Help Desk دانا