مقالات تخصصی شبکه و فناوری اطلاعات (شرکت داناپرداز)

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها، ITIL,، نرم افزار help desk، مدیریت اکتیو دایرکتوری

مقالات تخصصی شبکه و فناوری اطلاعات (شرکت داناپرداز)

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها، ITIL,، نرم افزار help desk، مدیریت اکتیو دایرکتوری

راهنمای خرید نرم‌افزار CRM (بخش دوم)

سازمان‌ها به منظور انتخاب مناسب‌ترین نرم‌افزار CRM برای کسب‌و‌کار خود ابتدا باید با ویژگی‌ها و کاربردهای این نرم‌افزار آشنا شوند. در این مقاله راهنمایی‌های لازم در خصوص خرید نرم‌افزار CRM ارائه شده است. 


ویژگی‌های نرم‌افزار CRM

نرم‌افزار CRM ویژگی‌های بسیاری را برای کمک به کسب و کارها جهت مدیریت مشتریان و کارهای مربوط به آنها ارائه می‌کند. اما تشخیص آنکه کدام یک از این ویژگی‌های بیشمار، تاًمین کننده نیاز کسب و کار شما خواهد بود، کاری بس دشوار است. برای کمک به محدود کردن ویژگی‌های ارائه شده توسط نرم‌افزار، از صاحبان کسب و کارهای کوچک پرسیده شد که چه چیزی یک نرم‌افزار CRM را برای آنها ایده‌آل می‌کند؟ همچنین از آنها پرسیده شد که کدام یک از ویژگی‌های CRM برای رشد کسب و کار آنها کارایی بیشتری دارد؟


برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

مقاله‌ی راهنمای خرید نرم‌افزار CRM (بخش دوم)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.