مقالات تخصصی شبکه و فناوری اطلاعات (شرکت داناپرداز)

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها، ITIL,، نرم افزار help desk، مدیریت اکتیو دایرکتوری

مقالات تخصصی شبکه و فناوری اطلاعات (شرکت داناپرداز)

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها، ITIL,، نرم افزار help desk، مدیریت اکتیو دایرکتوری

نقش CRM در کسب و کار

مدیریت ارتباط با مشتری در موفقیت کسب و کارها نقش بسزایی داشته و عملکرد کلی سازمان را بهبود می‌بخشد. در این مقاله با دلایل اهمیت CRM در کسب و کارها آشنا خواهید شد.

در دنیای اقتصاد امروزی که در آن خرید و فروش و برقراری ارتباط به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود، رقبای ما در همه‌ جا حضور دارند و میزان رقابت نیز در حال افزایش است و موانع ورود به بازار نیز کم هستند. بعلاوه محصولات با سرعت بالایی در حال تبدیل شدن به محصولی کاملاً مشابه محصولات رقبا هستند (بدون ایجاد مزیت رقابتی). شرکت و شغل‌ها نیز از طریق شبکه‌های اجتماعی همچون Twitter، LinkedIn و Yelp رشد کرده و یا سقوط می‌کنند.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به فرآیند پیگیری و تحلیل کلیه‌ تعاملات بین شرکت و مشتریان تثبیت شده و مشتریان بالقوه‌ گفته می‌شود. نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM software) ابزاری است که بصورت متمرکز، تعامل مشتری با شرکت یا سازمان را امن‌تر و ساده‌تر کرده و میزان درگیر شدن مشتری با محصول و یا برند شرکت (Customer engagement) را اندازه‌گیری می‌کند.

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.