مقالات تخصصی شبکه و فناوری اطلاعات (شرکت داناپرداز)

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها، ITIL,، نرم افزار help desk، مدیریت اکتیو دایرکتوری

مقالات تخصصی شبکه و فناوری اطلاعات (شرکت داناپرداز)

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها، ITIL,، نرم افزار help desk، مدیریت اکتیو دایرکتوری

هفت روش خلاقانه برای برجسته کردن نام تجاری در ذهن مخاطب

شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌بایست با بکارگیری روش‌های موثر، توجه مخاطبان را به برند خود جلب کرده و از این طریق محبوبیت برند خود را در بین مردم افزایش دهند. در این مقاله با مفهوم Brand visibility آشنا خواهید شد.


ممکن است شما شرکتی داشته باشید که بهترین خدمات و محصولات را ارائه می‌دهد و به ندرت شکایتی از جانب مشتریان دریافت می‌کند و تیم خدمات مشتریانش نیز به شکایات مطرح شده به سرعت و به‌خوبی رسیدگی می‌کند. اما با همه‌ی این اوصاف مادامی که مخاطبان هدف شما با نام تجاری شرکت شما آشنا نباشند، تمامی این تلاش‌ها بی‌ثمر خواهد بود. اگر می‌خواهید مشتریان راضی خود را به ادامه‌ی استفاده از محصولات و خدمات شرکت و یا سازمانتان ترغیب کنید و آنها نیز برای شما مشتریان جدید جذب کنند، به یک استراتژی جهت نگه داشتن نام تجاری خود در راًس ذهن مخاطبان نیاز دارید.


برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

مقاله‌ی هفت روش خلاقانه برای برجسته کردن نام تجاری در ذهن مخاطب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.