مقالات تخصصی شبکه و فناوری اطلاعات (شرکت داناپرداز)

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها، ITIL,، نرم افزار help desk، مدیریت اکتیو دایرکتوری

مقالات تخصصی شبکه و فناوری اطلاعات (شرکت داناپرداز)

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها، ITIL,، نرم افزار help desk، مدیریت اکتیو دایرکتوری

مزایای نرم افزار مدیریت درخواست‌ها

با پیشرفت تکنولوژی، روزبه‌روز بر تعداد کسب و کارهایی که برای تامین نیازهای مشتریان خود از نرم افزار مدیریت درخواست‌ها (Ticketing) استفاده می‌کنند، افزوده می‌شود. با این حال برخی از کسب و کارها همچنان بر این باور هستند که سیستم‌های فعلی آنها از کارایی لازم برخوردار است. منظور از سیستم‌های فعلی همان اکانت‌های ایمیلی هستند که مشتریان از طریق آن با شرکت‌ها و سازمان‌ها ارتباط برقرار می‌کنند. با وجود آنکه این سیستم‌ها برای برخی شرکت‌ها خصوصاً شرکت‌های کوچک کاربرد دارد، اما به عنوان بهترین گزینه برای آنها محسوب نمی‌شود. یک نرم افزار تیکتینگ خوب و کارآمد می‌تواند برای مشتری و شرکت، مزیت‌های بسیاری را به همراه داشته باشد. در ادامه به ذکر برخی از این مزیت‌ها خواهیم پرداخت.


برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

مقاله‌ی مزایای نرم افزار مدیریت درخواست‌ها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.