اگر شما نیز مانند بسیاری از مدیران به دنبال برنامهریزیهای بلند مدت و اصولی هستید، رشد و توسعه شرکت یا سازمانتان در بلند مدت را نمیتوانید نادیده بگیرید. اگر در چشمانداز سازمانتان قرار است واحد پشتیبانی شما از 3 یا 4 نفر به 30 نفر توسعه یابد، بهتر است با دیدی باز و آیندهنگرانه گامهای خود را جهت توسعه بردارید. در ادامه به چندین نکتهی مهم خواهیم پرداخت که رعایت آنها باعث میشود تا گسترش بخش پشتیبانی شما بدون هیچگونه سختی یا اختلالی صورت گیرد.
نکته اول: از ایمیلهای متفاوت برای هر محصول استفاده نمایید
رشد و گسترش شرکت شما، خواه نا خواه با افزایش محصولات یا خدمات شما همراه است. اگر شما هم اکنون با شرایطی مواجه هستید که مشتریان شما به طور مستقیم با ایمیل کارشناسان شما در ارتباط هستند، قبل از آنکه همه چیز از کنترلتان خارج شود رویهی پشتیبانی خود را تغییر دهید. بهترین رویکرد آن است که به ازای هر محصول یا سرویس که ارائه میدهید یک ایمیل پشتیبانی داشته باشید و کارشناسان را موظف به پاسخگویی به آنها کنید. با این کار، شما میتوانید به راحتی فرایندهای گردشکار در نرمافزار هلپ دسک خود تعریف نمایید تا ایمیلهای ارسال شده به کارشناس مرتبط با آن اختصاص یابد. بدیهی است که این امر گزارشگیری و مدیریت درخواستها را به مراتبط سادهتر میسازد.
برای مطالعهی ادامهی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید: