فرض کنید که در انتهای هفته، ماه، یا سال هستید و میخواهید گزارش میزکار یا Service Desk را تولید کنید. درست است که شما میتوانید وقت ارزشمند خود را صرف حل کردن درخواستهای ثبت شده کنید، اما همگی به خوبی میدانیم که یک گزارش جامع و در عین حال مختصر از ارزیابی میزکار شما میتواند فعالیتها و رویکردهای Service Desk شما را بهینه سازد. این امر مشروط به آن است که شما وقت معینی را برای ساخت این گزارشات اختصاص دهید و همچنین مدیران مربوطه، این گزارشات را جدی گرفته و سیاستگذاری خود را بر اساس آنها انجام دهند.
شاید این سوالات نیز برای شما پیش آمده باشد: آیا کسی اصلاً خروجی گزارشات شما را که ممکن است چندین روز برای آنها وقت گذاشته باشید، تحلیل و ارزیابی میکند؟ آیا دادههایی هستند که لازم باشد به گزارشات شما اضافه شوند؟ چرا؟ و این گزارشات باید با چه کسانی به اشتراک گذاشته شوند؟ آیا گزارشات شما دریایی از اعداد است که هر خواننده را در نگاه اول فراری میدهد؟ آیا به قدری به ورودیها و فرایندها اهمیت دادهاید که آمار و ارزیابی عملکرد میزکار و افراد شما کم اهمیت جلوه میکند؟
برای مطالعهی ادامهی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید: