مدیران فناوری اطلاعات نیاز دارند تا عملکرد کارشناسان پشتیبانی و یا پیمانکاران مرتبط را کنترل نموده و از رضایتمندی مشتریان خود نسبت به نحوه پاسخگویی به درخواست هایشان اطمینان حاصل کنند. توافقنامه سطح خدمات (Service Level Agreement) یک روش ایده آل برای مستند سازی توافقات بین تیم پشتیبانی (Help Desk)، مشتریان و یا پیمانکاران است و در چارچوب ITIL نیز بر بکارگیری آن تاکید بسیاری شده است.
پیش از استفاده از زیر سیستم توافقنامه سطح خدمات (SLA) در نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات دانا، باید به سوالات زیر در ارتباط با سازمان خود پاسخ دهید:
برای مطالعهی ادامهی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید: