مقالات تخصصی شبکه و فناوری اطلاعات (شرکت داناپرداز)

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها، ITIL,، نرم افزار help desk، مدیریت اکتیو دایرکتوری

مقالات تخصصی شبکه و فناوری اطلاعات (شرکت داناپرداز)

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها، ITIL,، نرم افزار help desk، مدیریت اکتیو دایرکتوری

نرم افزار Help Desk و مدیریت دارایی

اگر قصد خرید یک نرم افزار پشتیبانی و مدیریت دارایی  (Help Desk & Asset Management) را دارید، قبل از گرفتن تصمیم نهایی در مورد یک گزینه لیست کنترلی ذیل را مطالعه کنید.
کارآیی جامع نرم افزار Help Desk
یک نرم افزار Help Desk خوب، می‌تواند بهره وری پرسنل بخش پشتیبانی را به طور چشمگیری افزایش دهد (که این امر نیز به نوبه خود راندمان کلی سازمان را ارتقا خواهد داد). کاربران می توانند طوری تعریف شوند که درخواست‌های خود را از طریق ایمیل، تلفن یا پورتال کاربری، ارسال کنند. این درخواست‌ها که به طور متمرکز جمع آوری شده، توسط تکنسین‌ها (که قبلاً به طور خودکار از وجود آنها مطلع شده‌اند) مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت. افزودن تذکرات/ یادداشت‌ها به درخواست‌ها و مشاهده تاریخچه درخواست‌ها نیز کمک کننده است.
برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.