مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها، ITIL,، نرم افزار help desk، مدیریت اکتیو دایرکتوری
مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها، ITIL,، نرم افزار help desk، مدیریت اکتیو دایرکتوری
هدف هر تیم پشتیبانی این است که کانون تماس بین کاربران و سازمان
باشد. رویای هر شرکتی داشتن یک تیم پشتیبانی منظم، ماهر و با کیفیت بالاست،
اما در بسیاری از شرکتها نگرانیهای مربوط به بودجه، مدیریت را از
دستیابی به چنین هدفی باز میدارد. مشتریان به محدودیتهای شرکت شما اهمیت
نمیدهند. آنها توقع دارند که در هنگام نیاز از یک پشتیبانی با کیفیت بالا،
از طریق کانالهای متعدد و توسط کارکنان مطلع و خوش رفتار برخوردار باشند.
شرکتهایی که پشتیبانی را یک مرکز هزینه زا میدانند و آن را با دقت و
منابع لازم تدارک نمیبینند، دارای یک نقطه ضعف رقابتی هستند. اگر محصول یا
سرویس شرکت شما از بهترین کیفیت برخوردار باشد، ولی سرویس مشتریان ضعیف
باشد یا از طرف دیگر تعداد کارکنان لایق و شایسته شما بسیار کم باشند،
آنگاه کیفیت محصول دیگر اهمیتی ندارد. در این صورت مشتریان نسبت به شما دید
منفی پیدا کرده و مشتریان شرکت را از دست خواهید داد.