مقالات تخصصی شبکه و فناوری اطلاعات (شرکت داناپرداز)

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها، ITIL,، نرم افزار help desk، مدیریت اکتیو دایرکتوری

مقالات تخصصی شبکه و فناوری اطلاعات (شرکت داناپرداز)

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها، ITIL,، نرم افزار help desk، مدیریت اکتیو دایرکتوری

دلایل مهم برای بکارگیری سرویس و نگهداری پیشگیرانه (PM)

شبکه‌ی سازمان شما ممکن است در کسری از ثانیه و بدون هیچ هشدار قبلی دچار اختلال شده و اجزای آن، مانند سرورها، کامپیوترها، نرم‌افزارها، تجهیزات شبکه و غیره از کار بیافتند که طبیعتاً عملکرد سازمان شما را مختل خواهد کرد.
در برخی موارد ممکن است که بتوان به موقع هشدارهایی را تشخیص و در نتیجه از مختل شدن شبکه جلوگیری کرد. خواه این اختلال بر اثر فعالیت یک ویرویس یا هکر باشد، خواه یک نرم‌افزار پشتیبانی نشده یا هر دلیل غیرعمد دیگری، رخدادهای نامطلوب هر زمانی ممکن است به وقوع بپیوندند.
 در زیر به سه دلیل اصلی استفاده از سیستم سروریس و نگهداری پیشگیرانه که به شما کمک می‌کند تا اختلالات را قبل از ایجاد بحران و از کار افتادگی شبکه تشخیص دهید می‌پردازیم
برای مطالعه‌ی ادامه‌ی این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.