مقالات تخصصی شبکه و فناوری اطلاعات (شرکت داناپرداز)

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها، ITIL,، نرم افزار help desk، مدیریت اکتیو دایرکتوری

مقالات تخصصی شبکه و فناوری اطلاعات (شرکت داناپرداز)

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها، ITIL,، نرم افزار help desk، مدیریت اکتیو دایرکتوری

نحوه اتوماسیون فرآیندهای رسیدگی به درخواست

نرم افزار Help Desk دانا دارای یک مکانیسم قدرتمند مدیریت گردش کار (Workflow Engine) است، با استفاده از این مکانیسم، دانا می تواند بسیاری از امور روزانه در مدیریت درخواست ها را به صورت خودکار انجام دهد و بنابراین در زمان کارشناسان صرفه جویی شده و دقت انجام امور معمول به طور قابل توجهی افزایش می یابد. شما می توانید با تعریف قواعد دلخواه نحوه رسیدگی خودکار به درخواست ها را تعیین کنید،یک قاعده گردش کار در دانا دارای دو قسمت است:
شرایط درخواست: در این قسمت شما می توانید مشخصات درخواست هایی که عملیات گردش آن باید روی آنها اعمال شود را مشخص کنید.
عملیات مربوطه: در این قسمت تعیین می کنید در صورتی که مشخصات یک درخواست با شرایط تعیین شده در قاعده هم خوانی داشته باشد، چه عملیاتی بطور خودکار انجام شود.

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید: