واژه SLA در دنیای فناوری اطلاعات زیاد به گوش می رسد ، شاید برای شما هم این سوال مطرح شده باشد که SLA چیست و چه کاربردی دارد؟
SLA و یا به عبارتی Service Level Agreement به توافق و یا قرادادی در مورد سطح خدمات مورد انتظار، بین یک سرویس دهنده خدمات فناوری اطلاعات از یک طرف و فرد یا شرکتی که از این خدمات استفاده می کند در طرف دیگر اطلاق می گردد. به طور معمول در یک قرارداد SLA سطح کیفیت خدمات و نیز سرعت رفع اشکالات احتمالی درج شده، و سرویس دهنده متعهد به رعایت آنها می گردد و معمولا جریمه هایی نیز برای نقض این مفاد در نظر گرفته می شود.
برای مطالعهی ادامهی این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید: