چرا دانش ارزشمند است؟ دانش مفادی را بر اساس تجارب، ایدهها و بینشها یا کاربران به دادهها میافزاید. بدون وجود این مفاد، دادهها صرفاٌ اطلاعاتی نابسامان هستند. ارائه ساختاری با مجموعهای از حقایق، بینشها و تجارب الگوهای هدفمندی را تولید کرده و اطلاعات را مفیدتر میکند. مستندسازی این حقایق، تجارب و بینشها اطلاعات را هدفمند میکند و این "دانش" میشود.
پایگاه دانش هم برای مشتریان و هم برای پرسنل IT شما مفید است. اگر این پایگاه به درستی تهیه شود، میتواند با پیوند خوردن به ابتکار عملیات خود یاوری کارمندان را ارتقا دهد و بیشتر از آن میزان بهره وری را در سازمان IT شما بهبود بخشد. اگر کارمندان خود مشکلاتشان را حل کنند، آنگاه حجم تماس ها کاسته میشود. قرار دادن یک پایگاه دانش موثر در محل استقرار پرسنل IT به کاهش زمان تماس کمک کرده و انسجام پشتیبانی را بهبود میبخشد. خود یاوری آسانتر، تماسهای موثر و اسکالاسیون کاهش یافته همگی به بهبود بازده پشتیبانی داخلی و رضایت مندی مشتریان شما کمک میکند.
برای مطالعهی ادامهی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید: