درک احساس واقعی مشتری فوق العاده مهم است - زیرا این امر نقطه اتکای ارائه یک سرویس خوب است. از دید مشتری آنچه تفاوت ایجاد میکند نه مشخصاً راه حل واقعی یک مساله، بلکه فردی است که سرویس را ارائه میدهد. شما باید موقعیت و نیازهای مشتریان خود را درک کنید تا بتوانید به طور موثر با آنها تعامل داشته باشید.
با در نظر گرفتن این ایده، در ادامه چند نکته راجع به نحوه مدیریت مسائل مربوط به مشتری در بخش پشتیبانی را بررسی میکنیم
ادامه مطلب مقاله 10 نکته مهم برای بهبود تجربه سرویس بخش پشتیبانی ملاحظه نمایید
سیستم مانیتورینگ دما و رطوبت راهکاری پیشرفته برای نظارت یکپارچه شرایط محیطی اتاق سرور و دیتاسنتر می باشد. این راهکار جامع از دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تشکیل شده است که شامل نرم افزار مانیتورینگ بینا و سنسور دما و رطوبت تحت شبکه با قابلیت پشتیبانی از پروتکل SNMP می باشد. با استفاده از این سیستم شما می توانید پارامتر های اصلی شرایط محیطی مانند دما، رطوبت و سایر پارامتر های محیطی را در دیتا سنتر و اتاق سرور خود تحت مانیتورینگ قرار دهید.
سیستم مانیتورینگ دما و رطوبت بینا، به صورت یکپارچه پارامترهای محیطی را پایش کرده و در صورت بروز شرایط نامطلوب مانند افزایش دما یا رطوبت به صورت بلادرنگ با ارسال انواع اخطار مانند پیامک (SMS)، ایمیل و آژیر اخطار افراد مسئول را از موضوع با خبر می سازد.
برای دانلود دموی این نرم افزار اینجا مراجعه کنید
بینا همچنین دارای امکانات پیشرفته بازیابی خودکار می باشد و می تواند در زمان تشخیص شرایط محیطی نامطلوب به صورت اتوماتیک سیستم های تهویه مطبوع پشتیبان و فن های اضطراری را فعال سازد و یا سرورها را خاموش کند.
گزارش ها و داشبورد مانیتورینگ بینا تصویری واضح و زنده از وضعیت شرایط محیطی در قالب گراف و داده در اختیار کارشناسان و مدیران فناوری اطلاعات قرار می دهد.
بینا در حال حاضر به عنوان سیستم اصلی مانیتورینگ شبکه و دیتا سنتر در بسیاری از سازمان ها و مراکز بزرگ کشور در حال استفاده می باشد.
ادامه مطلب مقاله معرفی سیستم مانیتورینگ دما و رطوبت ملاحظه نمایید